Alespoň jednou za čas musíte na svých webových stránkách něco změnit. Ať už se jedná o klíčová slova, Javascript nebo cokoli jiného, vždy se musíte ujistit, že vše správně funguje. I drobné změny mohou hodně ovlivnit rychlost načítání stránky a tím ovlivnit návštěvnost, konverze a váš úspěch. Naštěstí existuje mnoho způsobů a nástrojů, které vám mohou vše změřit a jasně vám ukážou, jak si vedete z pohledu vyhledávače. Nejdřív se ale podívejme, proč byste to vůbec měli podstoupit.
Překvapivé důvody k SEO testu
Význam samotného Google SEO testu je prakticky nulový. Pokud se získanými informacemi neumíte pracovat a využít je na maximum, tak vám jeho výsledky asi moc neřeknou. Z tohoto důvodu je vždy nejlepší spolehnout se na zkušený lidský faktor, který ví, na co se dívat a jak toho využít k vašemu prospěchu. Co všechny se díky nim můžete dozvědět?
Základním smyslem a cílem SEO testů je informovat klienta o položkách, které vám pomáhají dostat se na první pozice vyhledávání. Dozvíte se například, kolik pixelů mají vaše titulky, zda byste neměli zmenšit velikost obrázků, které nejčastěji zpomalují načítání webu a navrhne vám změny, které byste měli provést. Dozvíte se také, ve kterých oblastech máte nejvíce problémů. To vám může hodně pomoci se posunout o kus dál a rozvíjet své online obchody.
Kdy a komu se vyplatí?
Máte v plánu optimalizovat celý web a kompletně ho přestavět od základů? V tom případě se vám testy vyplatí. Snadno si díky nim určíte ukazatele, které potřebujete upravit a na které byste se měli nejvíce soustředit. Každá nástroj vyhodnocuje trochu jiné ukazatele, a proto byste si měli nejdříve určit, co od něj očekáváte. Ideální možností je ale stále kontaktovat zkušenou marketingovou agenturu, která se o vše postará za vás. Nejen, že si ušetříte čas, ale budete mít především jistotu, že je vše dokonalé a podle vašich představ.